IkLoma Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 det er vel gratis å komme inn å se på? jeg har ikke fått montert anlegg og slik enda men er gøy å se på andre... håper bare jeg består oppkjøringa mi da.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 hadde vært gy å vært nede å kikket på men natt til 1 mai kom herr. politi å tok fører kortet mitt :naaaws Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 jeg kommer men tror ikke jeg kan før på søndag, må jobbe lørdag. bilen er ikke ferdig, fikk satt inn dashen forgårs og justeringer av delefrekvenser ++ gjenstår, mangler mellombassene i dørene og subbene og.... men kommer som sagt uansett!! skal sette inn gamle subben enn så lenge. Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg