Odd-Helge Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 kan ikke tenke meg til at det ikke er lov til å gi tilbud over PM her.... men men, myrtvedt sjekk inbox :) Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 RuuDpus, bilde av bilen din? Kanskje jeg har sett den rundt her..? jøss, fra stathelle jo ;) Det har du nok ikke, for den har stått stille noen måneder siden jeg kjøpte den.. får kanskje lappen i mårra;) men uansett, http://home.no/ruudpus/bilenmin.jpg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrtvedt Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Jepps, nja, var vel ikke noe spesielt med den der, som jeg drar kjennskap på! Du får ha lykke til med lappen! Siter BMW, Freude am fahren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrtvedt Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Spilleren jeg har er en JVC KD-S70R Siter BMW, Freude am fahren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg