mcbanan Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 skal se på en sånn en seinere idag, hva bør jeg se etter? Bilen har bare gått 120k med 2 eiere, og 8ventileren lever vel evig? har hørt det er vanlig med rust i støtdempertårnene bak? er det andre steder jeg bør være obs på? Er det andre ting jeg bør sjekke? takker for svar! happyhappy Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 skal se på en sånn en seinere idag, hva bør jeg se etter? Bilen har bare gått 120k med 2 eiere, og 8ventileren lever vel evig? har hørt det er vanlig med rust i støtdempertårnene bak? er det andre steder jeg bør være obs på? Er det andre ting jeg bør sjekke? takker for svar! happyhappy generelt rust.. hjulbuer bak pleier å være angrepet.. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg