GTPrimeraGT Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Helt enkelt tips som sikkert alle vett om, bensin filter, og skift til Pulsar bensin pumpe gjør underverker!! forresten fått på neon kitet mitt nå, heeftig.. :) Siter _/1994 Primera e GT\_ KN,Supersprint,chip Dvd,PS2,Rockford 230V,TV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Helt enkelt tips som sikkert alle vett om, bensin filter, og skift til Pulsar bensin pumpe gjør underverker!! forresten fått på neon kitet mitt nå, heeftig.. :) A8,ossen farge på noenkitet da? Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 hehe drit i å spør om den neonen da! :p Pulsar pumpe? Altså Sunny Gti-r pumpe? Har planlagt warlbro 255 pumpe men kanskje en sunny pumpe hadde vært enklere OM det flower mer.. Hva mener du med underverker? Og, bensinfilter? Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 trenger ikke nødvendigvis være en pulsar/sunny gtir pumpe da.. Det handler jo om hvor mye det leverer... Hva mener du med underverker? :) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Jeg spurte jo her inne tidligere om det var noen ekstra ponnier å hente ut med å bytte til 200sx bensinpumpe, men fikk nei til svar. Har du fått ut noen ponnier? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 nei man han sa jo Pulsar pumpe og hvis jeg husker rett heter Gti-r pulsar i USA.. For oss med turbo handler det ikke om å hente mer hk på å bytte pumpe siden bensinregulatoren uansett kjører ned trykket, men derimot handler det om å være sikker på at pumpen hele tiden klarer å levere nok slik at man ikke kjører mager blanding Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Jeg har et spørsmål angående turbo. Er det slik at bilen bruker mindre eller mer bensin når man kjører på turbo? Har hørt at enkelte diesel turbo biler bruker mindre en vanlig diesel biler. Så jeg er nysgjerrig på hva som er mest lønnsomt i bruk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan_S Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Pulsar = Sunny Pulsar GTi-R = Sunny GTi-R heyyou Siter BMW 330xdA Touring MY 02 Primera GT -94 300ZX -88 NA xSAAB 99 -84 Honda Z-50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTPrimeraGT Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 trenger ikke nødvendigvis være en pulsar/sunny gtir pumpe da.. Det handler jo om hvor mye det leverer... Hva mener du med underverker? :) Nei trenger sikkert ikkje være det, bare tok meg en tur i en 91 GT med kun skiftet pumpe, og forskjeller er at min bil streker litt når det nærmer seg rett over 7000rpm, mens med den pumpa får den sikkert mer bensin, eller at den klarer og levere raskere.. uansett så får du drag helt ut på turtall.. Bensin filtere er svært lurt og skifte om det er gammelt, streker på tilførselen det oxo. By t Way, Neon settet er Furious Red, ( lys rød ) Siter _/1994 Primera e GT\_ KN,Supersprint,chip Dvd,PS2,Rockford 230V,TV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg