befk Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Hvor store elementer er det plass til forran orginalt i en Golf IV? Noen som vet det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 6" passer både foran og bak! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
befk Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 6" passer både foran og bak! Mvh Pål Ok. Bra. Har du peil på hvordan man tar av dørtrekkene forran? Greit å være sikker før man begynner, så det ikke spruter klips e.l. Bjørn Erik http://www.cybrix.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Har 6.5" i alle dørene på min golf..Med litt modifikasjon på dørene passer også 7" og 8". Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Ok. Bra. Har du peil på hvordan man tar av dørtrekkene forran?Greit å være sikker før man begynner, så det ikke spruter klips e.l. Bjørn Erik http://www.cybrix.no Jeg har en kamerat som har demontert sin firer en del ganger nå. Send meg en PM så får du hans nummer. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 google er ofte lurt.. 6,5" oorginalt fremme og bak. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 google er ofte lurt.. 6,5" oorginalt fremme og bak. Du er jammen lur! Selvfølgelig er det 6,5" jeg mener men det skjønnte vel alle andre bortsett fra du. Det finnes veldig få produsenter av 6" elementer og alle vi innen bransjen sier da 6" men mener 6,5". Mottatt? :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Var jeg ikke klar over. Beklager Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Apology accepted. Mvh Pål hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Du er jammen lur!Selvfølgelig er det 6,5" jeg mener men det skjønnte vel alle andre bortsett fra du. Det finnes veldig få produsenter av 6" elementer og alle vi innen bransjen sier da 6" men mener 6,5". Mottatt? :hammer Burde kanskje du unskylde tilbake også morel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Vel, det kan jeg jo gjøre men det blir kanskje litt feil i forhold til slik JEG mente mitt innlegg. Jeg er sjelden frekk i min srivemåte her på forumet og det jeg skriver blir ofte skrevet med et smil om munnen. Jeg beklager at jeg virket harsk i mitt innlegg, Stingah. Det var slettes ikke meningen! Mvh Pål (som har stillt seg i skammekroken på egen oppfordring) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg