killerFly Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Hei, skulle hatt fatt i et par små ting. Så jeg lurte på om dere hadde noe liggende som var til salgs til en god pris.. 4x Eletriske vnduheiser med brytere.(240) høytallerdeksel på høyre fremdør (skal passe til 244 80mod) Eletriske speil. sentrallås til 240 gråe dør lommer til fremdørene. en slags skjerm som grillen og fram lyktene ligger oppå (85 mod) baklykter 240 refleksplaten som er mellom baklyktene 240 vinge senkefjerer gule konidempere avstivnigsstenger et stilig ratt (noen forslag ?) R-Sport setetrekk (El bagasjeromslås) Ps. er det noen som vet hva girkasse som står i en 85mod volvo 240 med en 230a motor? Går det ann å skjifte gir kule på en 240? Har hørt det ikke skal gå ann på grunn av den tappen du må trykke opp får å få den i revers Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 visst kan du skifte girkule på 240. har du 4 trinns har du M45 har du 4 trinns med overdrive har du M46 har du 5 trinns har du M47 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Jeg vet om en kar i Sverige som har alle fire dørene (tror de er helt rustfrie) fra GLT med elektriske vinduer. Den har vel sentrallås også, siden det er GLT. 800 SEK for alle fire dørene komplette med låser, vinduer, brytere, dørtrekk, ja alt, ville han ha. Kan gi deg tlf.nr. og mail-adresse hvis du er interessert. Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 har el-speil som har sittet på 264..andre kaller de turbo speil, har elnett og bryterene også..kom med bud om du er innterisert? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Jeg vet om en kar i Sverige som har alle fire dørene (tror de er helt rustfrie) fra GLT med elektriske vinduer. Den har vel sentrallås også, siden det er GLT. 800 SEK for alle fire dørene komplette med låser, vinduer, brytere, dørtrekk, ja alt, ville han ha. Kan gi deg tlf.nr. og mail-adresse hvis du er interessert. Hvis dørene og følger med, så tror jeg det blir litt i det dyreste laget for meg :( Men ellers takk! :) Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 har el-speil som har sittet på 264..andre kaller de turbo speil, har elnett og bryterene også..kom med bud om du er innterisert? Dette høres bra ut! :) Har du bilder av di? Hvor mye ca skulle du ha hatt for di? Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Er eletriske vinduer eller sentrallås standard på Volvo 240 GLT? Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Hvis dørene og følger med, så tror jeg det blir litt i det dyreste laget for meg :( Men ellers takk! :) er 800 Svenske for fire komplette dører dyrt? :rolleyes: Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 er 800 Svenske for fire komplette dører dyrt? :rolleyes: ja, svinbillig! bare sentrallåskit har jeg sett bli solgt for 1000kr.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Dette høres bra ut! :) Har du bilder av di? Hvor mye ca skulle du ha hatt for di? okej. har bilde av eine speile når de står på bilen. men har ikkje peiling på kordan eg legger opp bildet? send mail adressa di på pm du. so kan eg sende på mail neis, nåkren hundrekrone kunna eg tenkt meg da..åpen for alle bud :D Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 er 800 Svenske for fire komplette dører dyrt? :rolleyes: Det var va faktisk ganske bilig ja! Men det blir vel en god del i frakt også, når jeg må få di sendt helt til Begen. :( Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Er det noen andre som har noen deler til meg? :titties: Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Det var va faktisk ganske bilig ja! Men det blir vel en god del i frakt også, når jeg må få di sendt helt til Begen. :( Det er jo bare å ta seg en tur til Sverige. Han bor like ved Gøteborg, så da kan man bruke en helg, og sette av en dag på Liseberg :D Er jo ikke mer enn cirka 75 mil hver vei fra Bergen... :rolleyes: Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Det er jo bare å ta seg en tur til Sverige. Han bor like ved Gøteborg, så da kan man bruke en helg, og sette av en dag på Liseberg :D Er jo ikke mer enn cirka 75 mil hver vei fra Bergen... :rolleyes: Ja, hadde ikke vært så dumt det. tenkte jeg skulle en tur opp til Sverige uansett i sommerferien. Får bare håpe at han kan vente med å selge di til det. At han ikke selger di videre. Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg