primal Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 driver å tegner en bil å lurer på om noen kan hjelpe med noen tips turials om realistisk farging av tegninger. Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 vet ikke om noen tutorialer men hvis du skal ha realistisk farging av en tegning så er det bare å brushe det du ser og bruk god tid. det jeg gjorde på denne Mazda tegningen jeg lagde for en stund siden(Som ble slaktet!) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primal Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 vet ikke om noen tutorialer men hvis du skal ha realistisk farging av en tegning så er det bare å brushe det du ser og bruk god tid. det jeg gjorde på denne Mazda tegningen jeg lagde for en stund siden(Som ble slaktet!) hehe ok.. takker men da har vi det problemet att jg ikke klarer å brushe da:P men men får gjøre ett forsøk Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 filter-noise og filter-dust and scratches de kan kanskje bidra til at det ser litt bedre ut..... refleksjoner gjør mye av jobben ikke glem at det skal være lysere-mørkere alt ettersom hvor du er på hva enn du brusher... det der tar tid, men er gøy når du får det til btw: skjønner ikke hvorfor den der ble slaktet MSpeed, BRA jobbet det der Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg