ekkoj Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Hei. Fatter har en 01 Galloper ( Ja jeg vet, møkkabil) som 4 hjulstrekken har streika på. Det kommer en rar lyd fra høyre forhjul når man kjører, en tikkelyd som tiltar i forhold til hastigheten. Vi mistenker at det kan være frihjulsbavet som har gått. Noen som har vært borti dette? (bilen er en lisensbygd hyundai som deler karroseri og drivverk (?)med litt eldre pajeroer) Uansett så mistenker jeg at dette blir dyrt, noen som har mulighet til å bekrefte eller avkrefte dette, evt gi hint og råd på hva vi kan gjøre? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 kremt.... ingen som kan hjelpe? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jfhojem Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Det er nok frihjulsnavet som er gåent. MKen det kan også være en låsering som har løsnet. Hvis det er det siste kan du ødelegeg stikkakslingen. Derfor børe du få det sjekket så raskt som mulig. Orginale nav er ofte dyrt, men du kan kjøpe uorginale manuelle til runmdt 3000 i NOrge feks AVM. Eller fra USA for rundt 1000 lappen. Lett å skifte selv. Lykke til! Johs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg