fred_stian Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 GOLF TEGNINGEN MIN! Har drivi litt til og fra med denne en stund nå, og fant den igjen i dag! :) Så tenkte jeg kunne legge den ut... og husk det er en wip så be nice! Bredere dekk, og felger kommer senere.... Men bildet var gammelt (når den var helt orginal) så da var det stål felger på.... :( Og orginale speil forsåvidt, så tegnet m3 speil etter beste evne! :) Det kommer også grill, men det var så knotete så jeg ga opp for i dag... assman Ris/ros tas i mot! :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 ikke dårlig, gleder meg litt til å se den ferdig, skal den fargeleggest også? Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 hei den der blei jo veldig bra jo! men bredere dekk må på:) eller meningen å få den helt org? NICE:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Takker takker! :) Tror nok ikke den skal fargelegges... Trukke jeg gidder... :) nei... var ikke meningen å få den orginal, men tok et bilde av bilen min og tegnet over, og det bildet jeg brukte så var den klin orginal... Men nå er det alu felger på den, så kanskje jeg skal ta et nytt bilde i samme vinkel og lime inn bare felgene... hmm... :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg