sInnzYk Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Hei, Tenkte j skulle legge ut første modden til dama mi :) så behave gutter :P hu veit felga og grillen ik er noe bra.. :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 skjørtet var litt ett eller annet det og fin farge! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Først og fremst, har du ikke bremser bak felgene. Du må huske å bruke det;) helst bruk felger som allerede er på en bil, om du skjønner. En liten ting, det skal stå: Girls race too, ikke to:p Det er også litt feil vinkel på gitteret. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 takker for svar :) ja jeg ser feilene.. :) er blitt flinkere nå.. skal legge ut en annen modd i løpet av uka, kan mer nå.. kanskje dere blir imponert :P heh Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 når det gjelder den dekalen.. med girl race to, var den sånn da j klippa den ut.. la ikke merke til skrivefeilen på den før nå :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Liten feil på Eyebrows/lyktelistene/badlooken også. Syns du skulle lagt på en sort linje under. Ser ut som om badlooken er malt på syns jeg, men veldig fin farge altså!! Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 where do girls race to? :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 where do girls race to? :p :pimp certain death.. :P hehe "girls race to" var det første jeg la merke til. Det skal vel være "too"? :) Lysne litt på fronten, nye lykter og nye felger hadde gjort susen! ;) Å den parabol antenna der må bort :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 jepp kaz..skal være too.. men den var sånn da j klipte den ut.. la ikke merke til det før dere sa det :) :pimp certain death.. :P hehe "girls race to" var det første jeg la merke til. Det skal vel være "too"? :) Lysne litt på fronten, nye lykter og nye felger hadde gjort susen! ;) Å den parabol antenna der må bort :D Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 X-ecutioner er flink til å kritisere men kan ikke huske sist jeg så en mod du hadde laget! Hmmmm..... Siter "You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30. -M3 E30 Sport Evo '90 -E30 316i Sedan '91 -242L '76 B23 ([X] Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 X-ecutioner er flink til å kritisere men kan ikke huske sist jeg så en mod du hadde laget! Hmmmm..... Og det er relevant fordi...? Må en plate-anmelder lage musikk for å kunne anmelde de? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Good point! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 X-ecutioner er flink til å kritisere men kan ikke huske sist jeg så en mod du hadde laget! Hmmmm..... Skal folk begynne og dra opp det nå igjen?? Skjønner ikke hva som er vitsen i og si noe til han så lenge det han sier er fullstendig riktig!! Det er vell samma faen om han er en CS gammer eller kongen av Persia. De kan vell for guds skyld se like mange feil som oss som holder på med photoshop eller?? Synes det er så über tett når folk komenterer innlegga hannes hele tiden. For tross allt så er det han sier riktig samma faen om han modder selv eller ikke!! Så for guds skyld ta og dropp det der for fremmtiden.. Like tett og se det hver gang han skriver noe.. Sorry for denne avsporingen, men jeg MÅTTE bare komentere det. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Og det er relevant fordi...? Må en plate-anmelder lage musikk for å kunne anmelde de? X HAHAHA, var ikke det mitt eksempel for en måned eller to siden da tro? :D Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 HAHAHA, var ikke det mitt eksempel for en måned eller to siden da tro? :D Stemmer det, espsko... måtte bruke det, siden det passer så bra;) Men la oss avslutte denne avsporingen, og holde oss til tema;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg