awt Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Hvordan er plassen bak midstkonsellen? Altså bak cd-spiller, varmestiledingsen og spesielt det hullet nederst. Er det trangt om plassen eller er det 10-15cm å gå på bak der? Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Hvordan er plassen bak midstkonsellen? Altså bak cd-spiller, varmestiledingsen og spesielt det hullet nederst. Er det trangt om plassen eller er det 10-15cm å gå på bak der? Ligger det noen tanker om "indash Lcd" her? Tanken min for å få inn indash LCD var å flytte varmeapperat-knappene nederst, og flytte cd-spiller/dvd spiller dit varmeapperatet var, og sette LCD`n helt øverst, for å få den så høyt som mulig. Så hvis det var det du tenkte så tror jeg ikke det er noe problem nei.. Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Ligger det noen tanker om "indash Lcd" her? Tanken min for å få inn indash LCD var å flytte varmeapperat-knappene nederst, og flytte cd-spiller/dvd spiller dit varmeapperatet var, og sette LCD`n helt øverst, for å få den så høyt som mulig. Så hvis det var det du tenkte så tror jeg ikke det er noe problem nei.. Både ja og nei. Har planer om det også, men det vet jeg at ikke er noe problem. Tenkte jeg skulle prøve å bygge en liten sak i det nederste rommet, men må vite om det er litt plass bak. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan_S Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Jeg monterte delefiltrene bak det oppbevaringsrommet i konsollen, husker ikke akkurat hvor stor avstand det var bak..... Kan se om jeg får tatt bilde av baksiden når jeg drar på jobb en tur :) Siter BMW 330xdA Touring MY 02 Primera GT -94 300ZX -88 NA xSAAB 99 -84 Honda Z-50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Jeg har da ihvertfall hatt cd-spiller`n min helt nederst, Mener å huske at det er ganske så god plass bak der, den nederste altså..Er forsjåvidt bare bak der spiller`n sitter orginalt at det er en sånn stolpe/stang ting bak.Så det er god plass bak både varmeapparatet(når du tar det bort vel og merke) og det "oppbevaringsrommet" Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Åpnet den og såg bak jeg. :) Var ikke så mye mer plass en en cd-spiller tar. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg