tor_s_sumstad Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 JEg var så dum at jeg drog i spaken for manuell lukking av cabben. Hvordan får jeg koblet dett inn igjen? I manualen står det at jeg må oppsøke BMW verksted, men det koster jo penger. Bilen er en 94'mod 325i Cab. Setter pris på den hjelp jeg får! Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 da fann jeg en link. Legger den ut i tilfelle noen andre har samme problem http://home.att.net/~ebaines/converti.htm Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 fikk du fiksa det? hvis det er samme systemet som på 99 mod. cab så har jeg fikset slikt før ;) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 fikk du fiksa det?hvis det er samme systemet som på 99 mod. cab så har jeg fikset slikt før ;) Har ikke fått fixet det enda... får sikkert ikke gjort det før i morgen. 99mod er det e36? Har du evt. noen tips? Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Har ikke fått fixet det enda... får sikkert ikke gjort det før i morgen. 99mod er det e36? Har du evt. noen tips? japp... rakk å bomme på modellbyttet hehe tips : fjern "dekslene" på førersiden av bagasjerommet. Der sitter det 2 stk. el motorer (1 til cabben og 1 til "lokket" over cabben) når du trekker i den nødspakgreia under baksetet så er det 2 stk vaiere som utløser motorene slik at de vipper ut av drevfestet sitt.. det du må gjøre er : Nr1 : sørg for å dra vaierne og spaken tilbake til "stram" posisjon(slik den var før du dro i den) dette er litt viktig pga at hvis vaierne er slakke så vil ikke lokket over cabben gå helt ned. nr 2: kjenn etter om begge motorerne er utløst... uansett hvem av dem som er utløst.. dytt motoren(e) tilbake til drevfestet. kjenn etter om de sitter fast etterpå. Lukk bag. lokket å sjekk om alt funker igjen. get it? ikke lett å beskrive helt men hehe Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg