MaRiO- Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Selgers beskrivelse av bil godkjent ombygget til 200 turboquattro, ebc skiver og klosser, nye klosser fremme og bak. diffsperr på alle 4. 3"effektanlegg, V8 look, sportsunderstell, ny dynamo,spenningsregulator,batteri. påkostet bil med 200 interiør, omlakert intreiør, utvidede hjulbuer bak, cdmp3spiller følger. skade på frontrute og trenger å bytte opphengskuler fremme og foring over tavers, er skade fremme på passasjerside. ingen rust. kom med bud... Årsmodell: 1987 Reg.nr.: KT43498 Motoreffekt: ca 220 Vekt: 2300kg Topphastighet: over 200 Drivstoff: Bensin Gir: Manuelt gir Antall dører: 4 Antall seter: 5 KM: 250000 Farge: Grå Fins det noge styling til denne ?? Er det bil å anbefale å kjøpe ? Hvor mye i så fall ? Har lite erfaring me Audi så viss noen har tips elle noe så kom me det :D Siter http://www.algard-gatebilklubb.net Web admin Opel Calibra Turbo 4x4 EDS Phase 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Selgers beskrivelse av bilgodkjent ombygget til 200 turboquattro, ebc skiver og klosser, nye klosser fremme og bak. diffsperr på alle 4. 3"effektanlegg, V8 look, sportsunderstell, ny dynamo,spenningsregulator,batteri. påkostet bil med 200 interiør, omlakert intreiør, utvidede hjulbuer bak, cdmp3spiller følger. skade på frontrute og trenger å bytte opphengskuler fremme og foring over tavers, er skade fremme på passasjerside. ingen rust. kom med bud... Årsmodell: 1987 Reg.nr.: KT43498 Motoreffekt: ca 220 Vekt: 2300kg Topphastighet: over 200 Drivstoff: Bensin Gir: Manuelt gir Antall dører: 4 Antall seter: 5 KM: 250000 Farge: Grå Fins det noge styling til denne ?? Er det bil å anbefale å kjøpe ? Hvor mye i så fall ? Har lite erfaring me Audi så viss noen har tips elle noe så kom me det :D 2.2 turbo audi 200 skal ikke veie 2.3 tonn vell!? mener det skal være 17-18000...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaRiO- Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 2.2 turbo audi 200 skal ikke veie 2.3 tonn vell!? mener det skal være 17-18000...? er en audi 100 som er ombygd.. eg har ikke sitt an sjøl ennå.. men vett ikke heilt om det er noge bil å satsa på ? Siter http://www.algard-gatebilklubb.net Web admin Opel Calibra Turbo 4x4 EDS Phase 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 er en audi 100 som er ombygd.. eg har ikke sitt an sjøl ennå.. men vett ikke heilt om det er noge bil å satsa på ? ombygning skaper OFTE problemer ved neste eugodkjenning.. spesielt om bilen du kjøper er noe spesiell.. dvs ikke mange andre som har gjort ombygningen før.. da er de ekstra nøye ved neste godkjenning.. jeg vile ikke satsa på noe sånt.. 2.3tonn virka veldig rart for meg da kjøp deg en audi 200 2.2T d er kongebil da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi 100 Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 ja det finnes styling til disse bilene men er vanskelig å få tak i....Jeg vet at http://www.dc-ice.ee selger styling til disse bilene....Jeg vet ikke om noen firma i norge som selger noe styling til disse. Det finnes også TRESER styling til disse bilene, men det er dyrt (koster noe rundt 20000,- nok + frakt) da blir det slik (hvis du har valsa hjulbuer) det er jo gode biler å kjøre Det eneste du mangler da hvis du kjøper den er de nye type dørene (88-91) Siter Bil nå: 1985 Audi 100 2,2 CS Quattro Antall biler tidligere: 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Min A200TQ veir 1500kg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaRiO- Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 1300 veier an Siter http://www.algard-gatebilklubb.net Web admin Opel Calibra Turbo 4x4 EDS Phase 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Høres da ikke værst ut det der. Har lyst på en slik en selv jeg. Når det gjelder motor: Finn ut hvor langt motoren har gått. Og om det er en 10v som er chippa eller om det er en orginal 20v turbo motor. Og finn ut om den virkelig er godkjent ombyd til turbo, skulle vel egnetlig ikke være noe problem uansett da disse bilene er type godkjent med turbo. Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaRiO- Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Høres da ikke værst ut det der. Har lyst på en slik en selv jeg.Når det gjelder motor: Finn ut hvor langt motoren har gått. Og om det er en 10v som er chippa eller om det er en orginal 20v turbo motor. Og finn ut om den virkelig er godkjent ombyd til turbo, skulle vel egnetlig ikke være noe problem uansett da disse bilene er type godkjent med turbo. Det er en orginal 20v turbo. Alt er godkjent Siter http://www.algard-gatebilklubb.net Web admin Opel Calibra Turbo 4x4 EDS Phase 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Finn ut når og hvor den ble ombygget.. Er et verksted (husker ikke navn) som dreiv mye med ombyggning av disse bilene på 90 tallet, og veldig mange av bilene får problemer med ledningsnett etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finnovefinseth Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Har snakka med eiern av denne 100 TQ Det er en 10v Org 185 hk og oppjustert turbotrykk og effektanlegg Eiern sa bilen var tungstartet som faen,på vintern måtte han bruke startgass Tenkte også å kjøpe denne bilen men ombestemte meg... Siter Audi A4 1.9 TDI Avant S Line 2003 Husaberg FS 650e 2003 KTM SX 500 2006 2 stroke Mine Cross sykler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaRiO- Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Har snakka med eiern av denne 100 TQ Det er en 10v Org 185 hk og oppjustert turbotrykk og effektanlegg Eiern sa bilen var tungstartet som faen,på vintern måtte han bruke startgass Tenkte også å kjøpe denne bilen men ombestemte meg... Sikker på at det er samme bil ??? Hvor er denne bilen du snakker om fra ?? Siter http://www.algard-gatebilklubb.net Web admin Opel Calibra Turbo 4x4 EDS Phase 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finnovefinseth Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Samme reg nr så går utifra at det er samme En ungdom som eiern Bor i stavanger Siter Audi A4 1.9 TDI Avant S Line 2003 Husaberg FS 650e 2003 KTM SX 500 2006 2 stroke Mine Cross sykler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Har snakka med eiern av denne 100 TQ Det er en 10v Org 185 hk og oppjustert turbotrykk og effektanlegg Eiern sa bilen var tungstartet som faen,på vintern måtte han bruke startgass Tenkte også å kjøpe denne bilen men ombestemte meg... dårlig bateri da? ved -30grader yter bateriet kunn 34%, og energien som trengs for å starte er på 350%.. i forhold til en temp på 25grader. ved 25grader yter bateriet 100%(om det er et bra bateri) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finnovefinseth Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Vet ikke Han prata noe om at luftmengdemålern var litt fucka men så har han rensa den nå og da starta den lettere Siter Audi A4 1.9 TDI Avant S Line 2003 Husaberg FS 650e 2003 KTM SX 500 2006 2 stroke Mine Cross sykler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg