Elanzer Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 oohhh da har eg tjent godt på delebilen min :D følgte med lippe på den :P fin bil du har fått deg ja :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Ja, gratulerer med "ny" bil da. Mazda er gode biler ,men det viste vel de fleste her i dette forumet da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Hmm, okei. Var jo ganske pent da.. Får se litt på det.Enn den lille vingen din bak? Syntes den var finfin. Passa bra på bilen din. Hvor fikk du tak i den? Pris? Er den av glassfiber? Denne er også original fra Mazda. Tror den da ble lisensprodusert i Europa. Tviler på at denne lar seg skaffe ny i dag. Mazda leverte også komplett styling KIT til denne bilen. Dette inkluderte støtfanger foran og bak + sideskjørt. Utrolig pent på denne bilen. Gikk en på Hamar med denne stylingen, og det var nesten så jeg fikk lyst til å gjøre meg til kjeltring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg