Celica lover Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Hva tror du om det nye Juiced spillet? Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Det de skulle gi ut første gangen, når utgiveren gikk konkurs, var ivertfall ikke noe å skryte om. Er vel THQ som har tatt over nå, og de prøver å hype det opp med at de har forbedret det. Tror ikke noe på det, men hadde vært fint hvis de hadde gjort det. Det spillet som nesten kom ut har en del potensiale, men trenger mye arbeid for å bli bra. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lich Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Helt greit! Litt vanskelig til å begynne med, men det begynner å komme seg! :) Siter Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107 x Mazda 323 GT-R -94 x Mazda 626 -86 Always listen to what a man says to you when he's angry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 noen flere som har testa juiced nå? hvordan er det i forhold til nfsu 1/2 med tanke på tuning og styling? Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 demoen lagger på pcen min :mad: hvor bra data må jeg ha for at det skal gå bra?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 noen flere som har testa juiced nå? hvordan er det i forhold til nfsu 1/2 med tanke på tuning og styling? Ganske bra spill egentlig. De skryter selv med at man kan velge mellom 7,5 trillioner mods (var vel noe sånt det var), men jeg kan ikke helt forstå hvor de får alt dette fra. Er f.eks. ikke like mange fangere på Juiced som på NFSU spilla. På tuning siden har man litt mer å velge mellom, her varierer også effekten etter hvilket merke man velger. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Jeg har prøvd den utgaven som den første utgiveren skulle gi ut, og det var søppel for å si det rett ut. Har ikke enda fått prøvd den nye utgivelsen. Blir vel å ta en tur til butikken for å prøve snart. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 spilt en del på den nye utgivelsen... syns det var fett! likte spes den delen at du kunne få crew... som kjørte for og med deg :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Ganske bra spill egentlig. De skryter selv med at man kan velge mellom 7,5 trillioner mods (var vel noe sånt det var), men jeg kan ikke helt forstå hvor de får alt dette fra. Er f.eks. ikke like mange fangere på Juiced som på NFSU spilla. På tuning siden har man litt mer å velge mellom, her varierer også effekten etter hvilket merke man velger. det har lite å si om det er noen færre fangere som på nfsu bare ikke alle ser like dumme ut på juiced. hehe. de fangerne på nfsu2 er jo helt lattis! Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 det har lite å si om det er noen færre fangere som på nfsu bare ikke alle ser like dumme ut på juiced. hehe. de fangerne på nfsu2 er jo helt lattis! Hehe, sant nok :) Ser greie ut de som er på Juiced egentlig. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Hehe, sant nok :)Ser greie ut de som er på Juiced egentlig. noen som har MNC dub- edition her?? tenkte å kjøpe meg det etterpå.... virker ganske greit syntes jeg, prøvde det på elkjøp her om dagen. nesten helt likt NFSUG2, som de fleste spill har blitt...., men med både bil og MC :pray veldig mye options, spes på hjul... kan bestemme ALT av dimensjoner... Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 noen som har MNC dub- edition her?? tenkte å kjøpe meg det etterpå.... virker ganske greit syntes jeg, prøvde det på elkjøp her om dagen. nesten helt likt NFSUG2, som de fleste spill har blitt...., men med både bil og MC :pray veldig mye options, spes på hjul... kan bestemme ALT av dimensjoner... Har det jeg :) Bra spill det også, som du selv sier, mye man kan forandre på. Også vinner man DUB-editons av forskjellige biler som er pimpa max :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Ganske bra spill egentlig. De skryter selv med at man kan velge mellom 7,5 trillioner mods (var vel noe sånt det var), men jeg kan ikke helt forstå hvor de får alt dette fra. Er f.eks. ikke like mange fangere på Juiced som på NFSU spilla. På tuning siden har man litt mer å velge mellom, her varierer også effekten etter hvilket merke man velger. du kan ha 7.5 milliarder (millioner?) forskjellige kombinasjoner på bilene.. alle klistremerker, farger, fangere, osv kan kombineres forskjellig Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 du kan ha 7.5 milliarder (millioner?) forskjellige kombinasjoner på bilene..alle klistremerker, farger, fangere, osv kan kombineres forskjellig Ah, så det var kombinasjoner. Trodde det var forskjellige ting jeg :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Kjøper det sikkert da ass... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg