Gå til innhold

Juiced

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Det de skulle gi ut første gangen, når utgiveren gikk konkurs, var ivertfall ikke noe å skryte om. Er vel THQ som har tatt over nå, og de prøver å hype det opp med at de har forbedret det. Tror ikke noe på det, men hadde vært fint hvis de hadde gjort det. Det spillet som nesten kom ut har en del potensiale, men trenger mye arbeid for å bli bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
noen flere som har testa juiced nå? hvordan er det i forhold til nfsu 1/2 med tanke på tuning og styling?

Ganske bra spill egentlig. De skryter selv med at man kan velge mellom 7,5 trillioner mods (var vel noe sånt det var), men jeg kan ikke helt forstå hvor de får alt dette fra. Er f.eks. ikke like mange fangere på Juiced som på NFSU spilla. På tuning siden har man litt mer å velge mellom, her varierer også effekten etter hvilket merke man velger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd den utgaven som den første utgiveren skulle gi ut, og det var søppel for å si det rett ut. Har ikke enda fått prøvd den nye utgivelsen. Blir vel å ta en tur til butikken for å prøve snart.

-1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4

-1982 BMW 525i *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske bra spill egentlig. De skryter selv med at man kan velge mellom 7,5 trillioner mods (var vel noe sånt det var), men jeg kan ikke helt forstå hvor de får alt dette fra. Er f.eks. ikke like mange fangere på Juiced som på NFSU spilla. På tuning siden har man litt mer å velge mellom, her varierer også effekten etter hvilket merke man velger.

det har lite å si om det er noen færre fangere som på nfsu bare ikke alle ser like dumme ut på juiced.

hehe. de fangerne på nfsu2 er jo helt lattis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sant nok :)

Ser greie ut de som er på Juiced egentlig.

noen som har MNC dub- edition her??

tenkte å kjøpe meg det etterpå....

virker ganske greit syntes jeg, prøvde det på elkjøp her om dagen.

nesten helt likt NFSUG2, som de fleste spill har blitt...., men med både bil og MC :pray

veldig mye options, spes på hjul... kan bestemme ALT av dimensjoner...

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har MNC dub- edition her??

tenkte å kjøpe meg det etterpå....

virker ganske greit syntes jeg, prøvde det på elkjøp her om dagen.

nesten helt likt NFSUG2, som de fleste spill har blitt...., men med både bil og MC :pray

veldig mye options, spes på hjul... kan bestemme ALT av dimensjoner...

Har det jeg :)

Bra spill det også, som du selv sier, mye man kan forandre på. Også vinner man DUB-editons av forskjellige biler som er pimpa max :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan ha 7.5 milliarder (millioner?) forskjellige kombinasjoner på bilene..

alle klistremerker, farger, fangere, osv kan kombineres forskjellig

1996 BMW 520i

x 1992 VW Passat stv

x 1984 Opel Senator 3.0E

Lenke til kommentar
Del på andre sider