TurboTony Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 hei sann jeg var utta for bil huggern i tønsberg i dag så så jeg en ascona b helt grei er det lurt og kjøpe en bil som skal egnetli bli huggd? :( har så lust på den men lurer på om det er smart??? Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 om den er levert til vraking, og registrert som vrak får du ikke kjøpt den. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 om den er levert til vraking, og registrert som vrak får du ikke kjøpt den. Du får kjøpt den, men du får ikke skilter! Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Du får kjøpt den, men du får ikke skilter! etter sånn jeg har fått med meg at regelverket er får man bare kjøpt halve biler ut igjen av høgger, hvis man skal skjøte en skadet bil el lignende. men for al del, jeg kan ta feil.. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 etter sånn jeg har fått med meg at regelverket er får man bare kjøpt halve biler ut igjen av høgger, hvis man skal skjøte en skadet bil el lignende.men for al del, jeg kan ta feil.. men denne bilen her hel ! ser helt grei ut ass! Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 men denne bilen her hel ! ser helt grei ut ass! høggere har ikke etter hva jeg har fått med meg lov å selge ut igjen hele biler.. du får uansett ikke registrert den igjen på noen som helst måte. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 høggere har ikke etter hva jeg har fått med meg lov å selge ut igjen hele biler.. du får uansett ikke registrert den igjen på noen som helst måte. faen ass !!! :( :( :( hadde så lyst på akkurat den!!!!! kjipt ass! Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 hør med høggeren om den e registrert som vrak då.. hvis den faktisk e strøken fins det jo folk som bytter rammenr, ikkje at eg syns du skal gjøre det :rolleyes: Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 hør med høggeren om den e registrert som vrak då.. hvis den faktisk e strøken fins det jo folk som bytter rammenr, ikkje at eg syns du skal gjøre det :rolleyes: åssen kan jeg gjøre det da??? er litt desp her! :) :naaaws Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blinklys Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 stikk til høggern spør han.... han har vel mer peilig en folk som bare tror her,,,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 stikk til høggern spør han.... han har vel mer peilig en folk som bare tror her,,,, skal det i morra !!!! må vite 100% Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Hmm. Hvis en bil er klassifisert som vrak og vrakpanten utgitt. Er det da ikke en mulighet for å betale vrakpanten og få et verksted til å "ukondemnere" den? Tror ditt beste stikk er å ringe Oslo og Akershus Tolldistrikt. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knusern Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Kommer an på om bilen er kondemnert eller totalkondemnert eller hva man nå enn sier. Hvis den er total (brannskadet ol. ) har du ikke sjangs. Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Kommer an på om bilen er kondemnert eller totalkondemnert eller hva man nå enn sier. Hvis den er total (brannskadet ol. ) har du ikke sjangs. er bilen levert til høggeriet,kan du glemme å kjøpe bilen,får bare kjøpt deler av den. høggeriet har ikke lov til å selge hele skallet av en bil engang. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 er bilen levert til høggeriet,kan du glemme å kjøpe bilen,får bare kjøpt deler av den.høggeriet har ikke lov til å selge hele skallet av en bil engang. jeg mener det fordi når jeg vraka min subaru så så jeg en annen bil trur det var en opel så spurte jeg kan jeg kjøpe den så sa han mannen at vis du gir meg 1500 så er den din! men denne bilen var jeg faktiskt å så på igjen hehe og den er ikke kolisjon skada og ikke branskada!! Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg