drturbo Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 bitte liten oppdatering på tampen av året. Henta kjerra idag, hr vært å fått den tectylert i skjermer osv. Har og fått satt inn bakruta! Og frontruta! Dessuten har gliset fått "nye" felger og kliss nye dekk, Michelin Maxi ice!! Noen som har disse plast dekslene som jeg mangler i fronten min til overs? Fortsatt god hjul! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stampede Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 bitte liten oppdatering på tampen av året. Henta kjerra idag, hr vært å fått den tectylert i skjermer osv. Har og fått satt inn bakruta! Noen som har disse plast dekslene som jeg mangler i fronten min til overs? Fortsatt god hjul! Tommy Du sliter nok litt med å finne disse her hjemme vil jeg tro. Jeg kjøpte mine på ebay USA av selgeren som har disse to til salgs nå! ;) Fin pris på disse også. Jeg betalte 280,- for mine inkl. frakt, lynrask sending også, vant auksjonen på en fredag, betalte samme dag og fikk delene på fredag uka etter. Her er linkene :) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-VOLKSWAGEN-Cabriolet-Gti-Rabbit-Lwr-Grill-Like-New_W0QQitemZ8025409804QQcategoryZ33645QQrdZ1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-VOLKSWAGEN-Cabriolet-Gti-Rabbit-Lwr-Grill-Like-New_W0QQitemZ8025410909QQcategoryZ33645QQrdZ1QQcmdZViewItem Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Samme dude jeg bestilte mine av også... :) Fikk de innen en uke. Så han er kjapp. :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Det skjer ikke så mye vognskjulet om dagen, har så forferdelig lite arbeidslyst. men jeg fikk montert støtfangeren. Ser at det trengs en stor GTI frontspoiler.... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Du går stikke bortover til oss og få litt insperasjon... happyhappy Skjer ikke så veeeldig mye, men preike er vi veldig gode på... damndamn Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 det går veeeeldig sakte om dagen, men i dag har jeg strekt nye kabler til stereo'n. ser helt for jævlig ut, men så snart det er badebukse vær. så skal jeg rive ut alt, og strekke på nytt, Gjorde ting litt baklengs denne gangen. Bare en liten opppfriskning, slik så bilen ut da jeg hentet den: Skulle jo bare fikses litt, slik at jeg hadde en bruksbil.... GemTop'en skal jeg få lakkert i samme fargen, slik at jeg kan ha den på om vinteren. Men det sklidde ut, som det som ofte gjør, og nå er den snart ferdig.... Siden jeg glemte å få tettet hullene til refleksene, fikk jeg nye fra onkel Harald idag. Pene, ikke sant? De neste bildene bør vise en senket Caddy, hvis jeg er heldig. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 det må jeg si,denne bilen er blit helt tufte:D tøfftøff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 flere som mister arbeids lysten på vinteren ja.. du er jo snart ferdig da men.. har du bestilt senkesett eller?? Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Har ikke mista arbeidslysta helt, men bilen må ha nytt el. anlegg bakover, så den er vel klar til uka. Har ikke bestillt senkesett, skal bruke et halvt golf 1 sett og flippe akslingen bak. tar senkesett når feriepenga er i boks tenkjer eg.. Men har kjøpt nye seter idag!!!! Jeg tror det blir bra med en liten rens, fetting og bort med nakkestøtta. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Har du to caddy'er eller? De stolene der vil gjøre seg bra!:) Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Neida, holder med en...Tar nok av tid det. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lund Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Helmaks tommy! Skal gjøre med de andre stolene?:) Siter Don't hunt what you can't get.. 04' VW Polo 1.9tdi Highline 92' Golf 1.8i - tålte ikke lyktestolpe - vrak 96' Audi A4 1.8t - Vrak 94' Opel astra 1.7tdi - Solgt 87' audi 80 1.8s 452000km..(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Trenger du gammel type dash, så kan du ta kontakt. Henta meg en extra i dag.... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Sukk.... Finn på noe anna a.. Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Jeg kunne tenkt meg de gamle stolene kanskje Tommy, kvitte deg med de eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg