Laaars Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Hva slags motor er det i den? X flow, glimrende for turbo det!!! Er en 1.1 Crossflow ja :D Du kan få kjøpe den og turbokonvertere... jeg skal ha GTI 16V, om jeg får igjennom søknaden til biltilsynet. Den skal restaureres og omlakkeres, men her er en forsmak. Krom; viskerarmer,vindussveiv, fangere, innvendige og utvendige dørhåndtak, speil, lister. Heftig flames!! :D Litt missunelig på Golfen din ja... bortsett fra rusta. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Her er bruksbilen min: Da er gewinde montert, er bare hivi på så det er 70-80mm med gjenger igjen å justere på bak ;) Og prosjektet ligger på VW-Audi forumet..... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg