MR_Simba Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 RART fik kun indre delen ? ikke alt som er på bildet . jeg synes det er rart, da den runde greia du hadde pilene mot er den som bruker å ruste som kan bli et farlig fenemoen for fjørene ..eller tar jeg heilt feil? :eek: trudde det var normalt at heile greia kom komplett jeg Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 ja jeg ble overasket selv bestilte via tlf og dama hente dette kom uten det på bildet kun demper uten festa anordniger , får vell bytte dette og få med hele greia . Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 ja jeg ble overasket selv bestilte via tlf og dama hente dette kom uten det på bildet kun demper uten festa anordniger , får vell bytte dette og få med hele greia . ta det jeg sa med en klype salt da jeg aldri har bestilt en demper, men kun fjøre og skiftet de..det jeg sa var kun det jeg mente, men om det stemmer kan være at det ikke gjør:) men jeg trur iallefall det.. kommer sikkert et svar til snart av folk som har gjort dette:) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 ja håper på et bra svar har aldrige byttet dette før , men gud golf er digg og skru på enkelt ingen problem enste er det sitter godt fast etter 20 år på veien , Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Virker rart om du ikke fikk med hele demperen om du ble fortalt at du skulle få en hel demper! Virker som om du har fått feil deler. Stikk å bytt det i en hel demper. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 ja takk skal gjørre det =) prøve og bytte den Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 De gangene jeg har bestilt dempere og fjærer har jeg fått med hele greia. Tror du har fått feil ja. Aldri hørt om noen som bare har fått det indre i dempern. Går det ann å bare bytte selve dempern? Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 skal gå ann men det er mye styr , lure på om han som er på dele lageret ikke kan noe om bil .. Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Hm.. Tipper du har fått dempere til Golf1 jeg.. De har jo innsatsdempere.. Golf2 har ikke det (ikke noen som jeg har sett iallfall). Demperne er HELE med fjærbein. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 takk da vett eg det =) skal stikke og klage på butikken . Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 sånn ser demper ut jeg fik , står golf 2 (f) på denne Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 trur du har fått feil gitt. har aldri sett slikt på golf 2 før Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herakles Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Neida er riktig det her, til Golf 2 så kan du bytte ut bare innmaten i demperen. Det er to varianter, ene kan du bytte ut og den andre ikke. Selv gjort dette på et par golfer.. Se om du har har samme type på din bil som den du har fått, har du det så er det bare skru ut den gamle og erstatte med den du har kjøpt ny :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 har det men er for mye rust vil ha nye =) alt nytt , skal jeg først bytte demper bytter jeg alt så slipper jeg og tenke på det i lang tid fem over , Bytter oxo bremse rør og bære kula så er det gjort . Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herakles Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 har det men er for mye rust vil ha nye =) alt nytt , skal jeg først bytte demper bytter jeg alt så slipper jeg og tenke på det i lang tid fem over , Bytter oxo bremse rør og bære kula så er det gjort . Like greit å bytte hele, så ikke så frisk ut din gamle.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg