eirwave Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Hei. Har en golf 3 GTI 92 modell. 8V 115HK. Vil gjerne at den skal bli litt sprekere og mer grom lyd. Så jeg vurderer et supersprint effektanlegg. Fikk pris ferdig montert av svendsen eksos for midtpotte, rør og bakpotte fra supersprint for 8500kr Er dette noe å anbefale eller er det rett og slett for dyrt. Og er det alt jeg trenger? Midtpotte, det røret og effekpotte.? Siter 2003 VW Passat 1.9TDI STV * 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt) * 92, Golf GTI 8V (Solgt) Tråden om golfen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Ferrita er rimeligere, koster 5200-5500kr inkl montering til G3 16v fra kat og ut. Er rustfritt anlegg det er snakk om. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirwave Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Ja, men jeg har en 8V. bor i stavanger så jeg vil helst få kjøpt det her. Siter 2003 VW Passat 1.9TDI STV * 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt) * 92, Golf GTI 8V (Solgt) Tråden om golfen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Supersprint er dyrt men bra, hvertfall min erfaring. Hadde bakre potte på en 3'er jeg hadde for noen år siden, ble grom lyd bare med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Supersprint er dyrt men bra, hvertfall min erfaring. Hadde bakre potte på en 3'er jeg hadde for noen år siden, ble grom lyd bare med det. Bare en tanke, hvorfor skal du kjøpe eksosanlegg som varer lengere enn bilen din? Tror ikke jeg hadde giddi å kjøpt supersprint. Synes det er oppskrytt hele greia. Finnes jo mye annet å få kjøpt. For de pengene du får et supersprint anlegg for, så kan du få andre merker med grenrør. Å da får du jo mere effekt. Var bare en liten tanke Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Du vil vel uansett ikke få noen merkbar effektøkning. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Du vil vel uansett ikke få noen merkbar effektøkning. Nei det er sant, ikke med 8v motor. Men får jo litt, samt at hvis han skal trimme litt videre ligger det til rette for det. :naaaws Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirwave Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Bare en tanke, hvorfor skal du kjøpe eksosanlegg som varer lengere enn bilen din? Tror ikke jeg hadde giddi å kjøpt supersprint. Synes det er oppskrytt hele greia. Finnes jo mye annet å få kjøpt. For de pengene du får et supersprint anlegg for, så kan du få andre merker med grenrør. Å da får du jo mere effekt.Var bare en liten tanke Her ga du meg noe å tenke på ja. Hvilke merker kan jeg da se etter og eventuelt hvor selger de dette? Bor som sagt i stavanger! Og hvilke deler skal jeg kjøpe for å få ett greit effektanlegg? (effektpotte, osv...) Siter 2003 VW Passat 1.9TDI STV * 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt) * 92, Golf GTI 8V (Solgt) Tråden om golfen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Her ga du meg noe å tenke på ja. Hvilke merker kan jeg da se etter og eventuelt hvor selger de dette? Bor som sagt i stavanger! Og hvilke deler skal jeg kjøpe for å få ett greit effektanlegg? (effektpotte, osv...) Hm ikke godt å si men det er jo undersøke hva lokale forhandlerene selger, og til hvilken pris. Er jo så innmari mange merker å velge i. Kansje noen her på forumet er fra stvanger å har noe å anbefale. Går jo an å få det tilsendt også da? Er vel ikke så inmari dyrt? Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg