Inzane_ Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Kan du svare meg på PM eller Dr S? Vet du har fått den og at du har vært inne etter du har fått den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Hvis noen her inne føler for å kommentere hverandres biler, er det fritt frem for det selvfølgelig. Jeg har heller ikke sagt noe annet. Utgangspunktet for tråden er bilder, men allikevel. Det skal også være din EGEN bil og bilens eier skal være bruker her inne ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Her er små`n Må ta med ett fra i sommer også :naaaws Mere bilder og film her:Fronpower Siter INGEN tingen er perfekt orginalt! 1249HK-1588NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Her er små`n Mere bilder og film her:Fronpower 350? oii.. 850 motor i den da? høres greit ut det:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 min gamle bil: :hondakick Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Her er små`n oooh! så sinnsykt fet bil du har :cool: :partyon :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Har tittet gjennom 12 sider med bilder og komentarer,meget pene biler dere har :) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Min :) Ikke verdens beste bilder men... Ikke så lett å ta bilder i en vanskehall chicken Fin bil Mr. Er det en 318 med M3 styling :hondakick Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Ser fin ut innvendig og...M3 interiør...bilder? =) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Bilder av mitt neste prosjekt, en 82 BMW 316 aut som har rullet 81 000 km, har en del litt uvanlig options som ikke finnes på så mange av disse... Bilen står litt på is siden GT'n er har førsteprioritet, men det er ikke så ille mye jobb på denne. Planla først å ha M3 motor i, men pga bilen stand og orginalitet så kommer jeg kun til å ha mindre mods... Prosjekt-tråden min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=102657 Dette er vel noe i nærheten av hva jeg tenker meg... :google Liker BMW veldig godt jeg, både 2002, E21, E30, E34 og den gode gamle 6-serien... Det er virkelig biler med linjer... :titties: (men ikke si til vw-audi kompisene mine at jeg har sagt det) :D Her er et bilde til til insperasjon... :hondakick Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 min gamle bil: :hondakick Fytti i helvette denn er berre fet! Du skulle ikkje ha solgt denn :D Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Mye pent å se her :D Legger ut noen bilder av min nesten orginale 318i 95'er. Monterte FK angel eyes i vinter Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Fytti i helvette denn er berre fet! Du skulle ikkje ha solgt denn :D håpet på å få primeraen min enda fetere, å fremdeles komme meg på jobb vinterstid :thumb savner den da, nydelig å kjøre, og sykt gromlyd=) Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 La ut et bilde fra en annen vinkel jeg. Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 her er bilen min, som står ute og fryser.. Brrr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg