KaldBlod Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Regner med at jeg har et lignende problem som denne karen. Motoren har grei tomgang når den er kald (kanskje bittelitt lav), men når den blir varm må jeg hele tiden ha foten på gasspedalen. Turtallet pleier å legge seg rundt 200 RPM om jeg ikke har foten på gassen. Ofte er det sånn at motoren stopper også. Har lett overalt i Haynesmanualen, men klarer ikke å finne ut av det. Dessuten står det om to forskjellige ting; "tomgång" og "snabbtomgång". Hva er forskjellen? Har Pierburg 2E2-gasser, dessverre. :( Og en ting til... Hvordan bør CO-skruen være justert? Har ved et uhell klart å skru på den, og nå lukter det (ofte) bensin av eksosen. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddArild Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Kan det være reg-reima som har hoppet et hakk? Ellers bør du sjekka alle vakumslanger som går til gasseren..kan være en av dem som har hoppet av? :) Siter * Golf 2 1986 (Vraket) * Golf 2 1992 (Vraket) * Golf 2 1985 (Solgt) * Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket) * Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.