Ferrari Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får av girkula på min BMW 318i E30? Fint om noen kan svare litt rask, siden jeg skal løfte ut motoren nå straks! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 dra oppover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Takker:) Så det er ikke gjenger der, så man skal skru den av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 barra dra.. e sånn stang som går over spaken på toppen, og mottaker i kula sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Har fått det til:) Haha, skulle dra den av, så plutselig kom den, så slo jeg meg i panna:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianE30cab Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 HE HE! Du e nokk ikke den eneste...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg