Gå til innhold

Film: Åsen Råners @ Gatebil Våler 05

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

puddingen har akkurat samme optikken osv som det er på kameraet til kompisen din, så sånt trenger du ikke å fortelle =)

men det han mener er at filmene blir ikke noe bedre pga kameraet, bildet blir bedre, men det er det bare ett veldig fåtall som merker.

 

var det han jeg hadde ved siden av meg en stund rett foran scena mon tro?

sto en kar der med pd(rocco) cam, rett ved siden av meg..

få ut babe film nå=)

 

Ikke foran scenen, du ser vel godt på klippene på slutten at vi satt ved benken. Satt på benken, filma derfra. Neste gang blir det helt foran ved scenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bra film.. Neste gang kan dere kanskje skru av dato og klokkeslett på kamera før dere filmer, ødelegger litt filmen at det ligger nederst på bildet..

typisk sånn ting som skjer når man bytter på å filme :P "woops kom visst borti knappen" :) men det fant vi ut etterpå da selvfølgelig :) men men

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier seg selv at man har et bedre utgangspunkt med et kamera til 60 000 enn ett kamera til 3000 vel Sherlock? Fordelen var at vi stod ganske langt unna damene, men pga et godt kamera fikk vi gode bilder av damene for det, noe vi ikke ville ha fått ihvertfall ikke like gode med ett kamera som koster betydlig mindre.

 

jeg ler :D

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er idiot :fingers: Send noen kamerar til TV2 til 4000 kroner, få de til å bruke det, om de gjør det, vinner du, hvis ikke vinner vi. Sier seg selv, du får bedre bilder... hvorfor klager du? Har ikke du råd til det? :lol:

hehe de bruker faktisk kameraer til ikke mye mer enn 4000kr på enkelte programmer :) men pudding, sier seg selv at du får bedre bilder med et kamera som koster 40 000kr mer enn vanlige kameraer!! Trenger ikke så mye i hodet for å forstå det...

 

Hehe, lars ikke ta deg nær av å bli kalt råner :) alle med en bil som det er gjort litt med (senket, felger etc) er rånere i våre øyne :) skal du lakke golfen din? heh så den ikke ordentlig i mørket der, men så litt sliten ut den lakken din...brotsett fra det, artig bil ;)

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er idiot :fingers: Send noen kamerar til TV2 til 4000 kroner, få de til å bruke det, om de gjør det, vinner du, hvis ikke vinner vi. Sier seg selv, du får bedre bilder... hvorfor klager du? Har ikke du råd til det? :lol:

 

 

Ok, jeg skal pakke noen videokameraer til 4000 kroner og sende i posten til tv2...

 

Nei jeg har ikke råd.

Bra dere har det iallefall.

 

sony-vx2000.jpg

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår