Gå til innhold

turbo deler +++

Ranger emnet

volvo264

Anbefalte innlegg

hva du skal ha for denne?

btw. kjenner du en ung mann med en ganske ny celica med runde lykter, sølvfarga og dh registrert? fra hareid..

neis tenkte meg en plass mellom 1000-1500kr for den siden der er ikkej so gammal å ser ganske so ny ut enda..

ja her er 2-3 celica'er her på hareid, kjenne till alle sammen, veit du ka han heiter?

men veit godt ken begge to er

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle tenkt meg en oljekjøler og den bunnpanna, men faen...har ikke allverden med penger ;););););)

okej, skal helder ikkje ha all verden med penger for dei helder, ligger no vell ikkje på nåke høge priser helder, er de heile oljekjøler systemet du trenger eller bare radiatoren?

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

adapter, slanger og selve kjøler'n...er det termostat på den? :p

men har muligens en her hjemme som har, så skal høre litt med han først! faen må legge meg....eksamen i morgen jo :D hhehe....

okej, har komplett adapter med alt for å montere, dei orginale jern røra er bytta ut med slanger, å kjøleren har fått en stor kakk, men er ikkje hull i den..

jau får ha ei go natt..lykke til med eksamenen=)

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neis tenkte meg en plass mellom 1000-1500kr for den siden der er ikkej so gammal å ser ganske so ny ut enda..

ja her er 2-3 celica'er her på hareid, kjenne till alle sammen, veit du ka han heiter?

men veit godt ken begge to er

hmm.. 1000kr med alle fester og rør, slanger fra turbo til innsug?

nei huska ikkje ka han heitte ;) berre kjørte rundt i bilen hans noken tima natt til søndag for å spare meg for ditta mazdavraket eg va sjåfør i.. :)

trur eg har et bilde av eigern og kompisen hans på mobilen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider