Soberg Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Satte oppe litt i natt og lekte meg med en 350z. Ble så som så men ja tips og tilbake melding. Sry store bilde.. :naaaws Org Mod Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 icen er skeiv og den ene dekalen går utafor bilen, litt kantete på fangern foran ellers pen, offtopic: hadde du giddet å se på tråden om lakk på felgene mine? jeg får ikke photoshop før om to uker og jeg skal lakke nå! Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Fet mod, men kanskje jobbe litt mer intercooleren, den ser helt skjev ut. Hjulet foran er for lite, og litt ute av vinkel også... Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primal Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 kant kjørte felge:P heh se på frontfelgen på toppen.. se oxo på bakdekket hvledekket er gult.virker som antenna ligger litt rart i forhold til spoileren om du skjønner.. å det er noen gule flekker på vinduet:P syntes fargen var litt for lys.. men ellers stå på! Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Hehe jaja er nok en del feil... men ja kan ikke få alt her i verden :naaaws Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg