wicky124 Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 vel..sånn kan det også gjøres... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 å for hel......... får da kjølt det ned da hvertfall.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 kjøling... jada... men hele designet sto da i forhold til utsendet på bilen.. mindre pent! han bør vel kanskje håpe på at det ikke blir noe kraftig regnfall, ser for meg at det kan bli noe vann som finner veien inn gjennom det luftfiltret da :rolleyes: Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KS-Racing Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 idiot :scared .. tydeligvis en som har satt på turbo og meget stolt av det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Budsjett... Men hvorfor legge eksosen ned igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Skulle likt å sett den blitt godkjent av biltilsynet grinchy Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 vegvesnet i Øvere hakadal godkjenner sikkert.. :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 olehenri skrev: vegvesnet i Øvere hakadal godkjenner sikkert.. :D Øvre hakadal? Pass på hva du sier nå.. hehe.. Bor tilfeldigvis i Nittedal/Hakadal jeg.. Nærmeste biltilsvin er faktisk i oslo eller lillestrøm.. Og det er ikke mer en 10 min med bil.. (Hvis du kjører fort) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 AnDtHo skrev: Øvre hakadal? Pass på hva du sier nå.. hehe.. Bor tilfeldigvis i Nittedal/Hakadal jeg.. Nærmeste biltilsvin er faktisk i oslo eller lillestrøm.. Og det er ikke mer en 10 min med bil.. (Hvis du kjører fort) hehehe ;D var det mørkligste navnet jeg kom på akkurat i det sekundet det tok å tenke. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 G-Racing skrev: kjøling... jada...men hele designet sto da i forhold til utsendet på bilen.. mindre pent! han bør vel kanskje håpe på at det ikke blir noe kraftig regnfall, ser for meg at det kan bli noe vann som finner veien inn gjennom det luftfiltret da :rolleyes: Det har vel ikke så mye å si det? Turboen vil vel pulverisere vannet slik at det fungerer som vanninsprøytning da.. Jævli mange fordeler med det designet der bortsett fra at det ser heeeeeeeelt idiotisk ut da doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Forresten, må jo se tøft ut om natta om han kjører turboen skikkelig rødglødende da :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Mr Deej skrev: Forresten, må jo se tøft ut om natta om han kjører turboen skikkelig rødglødende da :rolleyes: Trenger ikke lys heller da.... :scared Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg