Cchris Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Hva kan være feil når kjørecomputer'n viser feil i gjennomsnittlig drivstofforbruk? Min funka helt fin inntill nylig. Nå står det bare ".0". når jeg resetter den, uansett om jeg kjører eller står stille. Er det en føler eller noe som har tatt kvelden? Og hvor sitter den? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 hvilken årsmodell er det på denna bilen da eller er dashen din modda Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 hvilken årsmodell er det på denna bilen da eller er dashen din modda Er en 86 modell. Eneste som er modda er vel at det er satt på hvite skiver, men det har vel ikke noen betydning. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JPS Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Jeg har problemer med min også....men der viser bensinforbruket 99,9...jeg fant ut at det var triptelleren på kjørecomputeren som hadde tatt kveld, så da tok jo gjennomsnittsfarten og bensinforbruket kveld også....men det er vell neppe det som er problemet med din... Er det noen følere på triptelleren???Noen som vet va feilen med min kan være??? Siter 90mod:Golf Syncro TD (bruksbil) 83mod:Einser Golf 1,1 (prosjekt) x85mod:Golf 1,6 ombygd til GTI 8V-deretter 16V x 84mod:Golf GTI 8V (solgt) x 84mod:Golf GTI 8V (ribbet og blitt spiker) x 86mod:Golf 1,6 (ribbet og blitt spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Lurer enda jeg.. Ingen som har vært borti dette før? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Jeg har problemer med min også....men der viser bensinforbruket 99,9...jeg fant ut at det var triptelleren på kjørecomputeren som hadde tatt kveld, så da tok jo gjennomsnittsfarten og bensinforbruket kveld også....men det er vell neppe det som er problemet med din... Er det noen følere på triptelleren???Noen som vet va feilen med min kan være??? Har samme problem med min, det er ett loddefeste bak på printkortet som er gåent, har prøvd og lodde sammen igjen, det funka i 2 dager så røk det igjen. Så hvis noen har ett til overs G60/GTi oppstilt i 260 så kunne det ha vært nyttig! :) Edit: Nytt så koster dette opp i mot 8000 NOK på VW-verksted i Hamar. Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Jeg har ett fra en GTI 16V moddet med blått lys. Skamfett. Gi meg ett bud da vel. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Jeg har ett fra en GTI 16V moddet med blått lys. Skamfett. Gi meg ett bud da vel. Bud er ikke lett, men du veit sikkert hva du kunne tenkt deg? :D Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Bud er ikke lett, men du veit sikkert hva du kunne tenkt deg? :D Egentlig ikke. Vet ikke hva sånne ligger på eg. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King Dingeling Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 min åg e fucka.. min bare vise noen tall i ny og ne.. i går var den i 2'er humør.. tror det kommer litt ann på dagsformen.. eg for min del syns det e litt spennende eg... ligge ofte i sengen min å lure på hvilket tall som dukker opp i dag:P litt trist men.. heh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 eg for min del syns det e litt spennende eg... ligge ofte i sengen min å lure på hvilket tall som dukker opp i dag:P :roll: :roll: :roll: Men seriøst! Skulle gjerne likt å visst hva som hva feil. Er det instrumentet eller er det en føler.. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Om noen trenger ett nytt instrument, sp har eg her en fra gti 16V. Dette er det til rallyen min men det eg selger blir helt likt dette. Dårlig bilde, men likvel... 260 speedo moddet med blå dioder Gi meg en lyd på mobilen om det er interessant Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Om noen trenger ett nytt instrument, sp har eg her en fra gti 16V.Dette er det til rallyen min men det eg selger blir helt likt dette. Dårlig bilde, men likvel... 260 speedo moddet med blå dioder Gi meg en lyd på mobilen om det er interessant Kanskje en idè å oppgi mobilnr. da. Eller er det jeg som er blind? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Kanskje en idè å oppgi mobilnr. da. Eller er det jeg som er blind? Må nok være synet ditt ja. Neida. La det i signaturen min no eg. Trodde jeg hadde lagt det inn i denne tråden eg, men no ligger det no ihvertfall der. Snakkes vel da. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg