Kverna Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Mye kosta rattet ? Var råflott :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Mye kosta rattet ? Var råflott :) betalte 1200 for det tror jeg det var på feldimport, får grossist priser der :D :D Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 her er noen nye bilder.. her har jeg fått hvite blink: Hatt ut hele interiøret og funnet rust i gulvet.. detta var da alt som var der: motoren så får seg litt gjennomsyn nå om dagen (b21et) : Og så none bilder fra verkstedet jejg er så heldig og få lov til og skru på av og til ;) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Skikkeli nice bil cheers Kun skikkeli biler på verkstedet og... :hammer Kom med flere bilder av bilen din!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Digger den bilen din. Helt rå.. Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Skikkeli nice bil cheers Kun skikkeli biler på verkstedet og... :hammer Kom med flere bilder av bilen din!! takk :) ligger noen flere bilder på linken i signaturen min goså ;) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 jaja, ettter litt banning og vurdering, så ble b21et blokka satt i et hjørne og glemt for anledningen, og en b23et blokka har blitt skaffa inn, vurderte litt om og sette samman denna med alt annet i fra 21et blokka, men det ble også forkasta, så nå er 531 topp også innkjøpt og f innsug er iskaffa til veie.. så nå blir det elektronisk sprut i hvertfall.. toppen har jeg demontert nå i kveld, så i mårra skal jeg en tur ned på sylinderservice og levere den inn til planingn og gjennomsyn.. blir helt standard i første omgang pga av økonomi ikke strekker til, så den får portes sieinere heller.. regner med at motor er ferdig satt sammen i slutten av uka, da er det vel bare småtteri som mangler før den kan sleppes ned i bilen :) noen nye bilder da selvsagt: bilen min ved siden av en kompis sin bil :) div motor bilder: Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Se der ja... Slikt liker vi, i hvertfall jeg :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Se der ja... Slikt liker vi, i hvertfall jeg :D:D hehe, bra none liker det da :) da var toppen levert også, så den skulle være ferdig i løpet av dagen, så da nærmer det seg julaften :) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 hehe, bra none liker det da :) da var toppen levert også, så den skulle være ferdig i løpet av dagen, så da nærmer det seg julaften :) Høres meget bra ut!! Bilen din er råtøff, må bare si det! Gleder meg til å begynne igjen med motorbygging :D (!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 må ærlig inrømme at jeg vurderer og selge bilen nå :/ Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gul-tusj Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Hvorfor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Nå har du jo ett bra utgangspunkt og mye bra deler også vil du selge??? Jeg har vært innom tanken mange ganger selv, men hvertfall 242n min skal følge meg i grava... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Nå har du jo ett bra utgangspunkt og mye bra deler også vil du selge??? Jeg har vært innom tanken mange ganger selv, men hvertfall 242n min skal følge meg i grava... har ikke tid, ikke noe sted og stå og er ikke akkurat noe bil og dra på lang tur med har jeg funnet ut, er rett og slett møkk lei, og vil ha noe jeg slipper og skru på, ja er et bra objekt for noen som har tid og penger. men jeg kaster inn hånklet nå.. legger ut annonse nå i løpet av et par dager Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Mye har du tenkt deg a? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg