knemor Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Hei sann alle PS frelste.. jeg har ett lite problem.. sitter og prøver meg ut litt i ps også tenkte jeg at jeg skulle prøve å det til å se ut som en bil står med lysene på.. meeen.. jeg har ikke akkurat funnet rette måten å gjøre detta på!.. noen som kan hjelpe? Siter ------------------------------- 1987 Saab 900 Turbo Intercooler 155hk Selges! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=793493 ------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Fins sikkert en tutorial om dette, men jeg hadde prøvd en kombinasjon av et vanlig layer med hvitt i samme str som lykte. Kjørt dette layeret på soft light, laighten eller noe lignende, pluss vanlig levels på hovedbildet (crl L). Tror det beste er å finne et bilde der en bil har lys på å herme etter beste evne! :D men FOR ALL DEL, IKKE bruk lens flare! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 bruker samme metoden som kaz. har ikke fundert ut noen ny metode enda, men denne har da også LF Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 På digimods er det mange greie tutorials, her har du angående lys. Lykke til. Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knemor Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 takker folkens.. skal se om jeg får til dette... Siter ------------------------------- 1987 Saab 900 Turbo Intercooler 155hk Selges! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=793493 ------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg