skripis Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Kikket litt rundt, men klarte f**n ikke å finne ut av kjøp&salg forumet... Selger mitt pent brukte Halmeter AF30 lambda måler, komplett med 6 måneder gammel Lambda-sensor. (Biltema...virker helt fint.) For de som ikke vet det, så brukes den til å måle blandingsforholdet bensin/luft. Viser det med 30 leds. Er ikke helt ideelt, det ideelle ville vært bredbåndslambda, men så er det jo snakk om prisforskjell også da. Kunne tenkt meg 1500 med sensoren, til info så koster den vel 2-3000 ny hos Dalhems +sensoren. Høres det gærnt ut, kom med bud. Bruksanvisning/monteringsanvisning følger med. Bak på måleren så har jeg limt fast to blindpanel til 240, så du kan klikke den rett på plass uten noe arbeid i det hele tatt i bryterpanelet i midtkonsollen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 jadda. her er det Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Mulig jeg er ekstremt teit, men jeg fikk ikke til å legge inn annonse der. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Du må logge på der. Oppe til høyre tror jeg. Om du ikke har brukernavn så må du sende admins en PM. (Det skal være samme som her) Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Er jo logget inn jo? Faen for noe drit. Er jo ikke IT-ingeniør heller. Dra til hlvt hele kjøp og salg forumet, blir vel QXL eller Finn.no nå, det får jeg ihvertfall til.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Heisann!!! Jeg er muligens interresert. Men trenger ikke lambda sensoren! er du villig til å selge bare måleren da? og isåfall pris? Hvor skal den kobles på? Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Heisann!!!Jeg er muligens interresert. Men trenger ikke lambda sensoren! er du villig til å selge bare måleren da? og isåfall pris? Hvor skal den kobles på? Kobles rett på lambda-sensoren, eller du kobler deg rett på ledningen mellom ECU og sensor. Hvis du ikke har, må du kjøpe altså :rolleyes: Er mest interresert i å bli kvitt både viser og sensor, men sleng inn ett bud da...sensoren koster 700 tror jeg det var på Biltema, andre steder 1000++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Okei! hmm...tenke på det til imorgen.. Spørs om jeg virkelig har bruk for den Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Hei, Jeg har lest at man bør *lodde* fast ledningene på lambdasensoren, pga. et lite spenningsfall, vil påvirke målinger! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Hei, Jeg har lest at man bør *lodde* fast ledningene på lambdasensoren, pga. et lite spenningsfall, vil påvirke målinger! Stemmer sikkert, men har virket fint med koblinger for meg. På de biler jeg har sett så er det jo hurtigkoblinger på sonden?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Hei, Jeg har lest at man bør *lodde* fast ledningene på lambdasensoren, pga. et lite spenningsfall, vil påvirke målinger! kanskje like greit å bruke nye rene, hele kabelsko.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg