Shakotan Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Siden jeg sikkert ikke kommer til å få penger til å drifte noe i år uansett pga. Locost kjøringen, så er jeg åpen for å selge bilen min til noen som lover å bruke den til den skal brukes til ;) Info om bilen finnes her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=75035 Som sagt så er det montert et Tanabe-understell. Jeg er også i ferd med å montere en gammel Sparco-stol. Jeg kunne godt tenkt meg å beholde bilen, da jeg aldri kommer til å finne en tilsvarende bil til samme pris, men akkurat hadde det vært ok med litt penger til andre ting. Når det gjelder pris så er det ingen hemmelighet at denne var billig i innkjøp, men jeg vil allikevel ikke gi den bort. Med mva. og frakt så ble det fort noen kroner og understellet var heller ikke gratis. Den har vel kostet meg rundt 27k slik den står nå, så 35k er minstepris. Allikevel er dette MYE bil for pengene. Bare intercooleren kostet 10k ny for et halvt år siden... Har et komplett kit med polyurethanforinger som kan følge med for 2k ekstra. Noen som vil overta prosjektet? Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Høres intersant ut, mye trenger den norske stat for at jeg skal få skilter på kjerra da? Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Tar du innbytte i tung MC eller? :) Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Høres intersant ut, mye trenger den norske stat for at jeg skal få skilter på kjerra da? Mellom 30k og 35k et sted tenker jeg. Litt avhengig av hvor mange hk du oppgir. Mulig det kan bli litt knot å få den godkjent da. Må sikkert av med litt trim og på med orginalt understell etc. Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cartman Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Har hørt rykte om at den ikke er til salgs lengre...? :evilspide Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Har hørt rykte om at den ikke er til salgs lengre...? :evilspide Ja, det har du vel... :D Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tha sims Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Høres litt inntressant ut Har du peiling om det hadde gått ann å registrert bilen? eventuelt hvor mye det hadde kostet. Siter Dere får ikke signaturen min.. jeg er altfor famous sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Høres litt inntressant utHar du peiling om det hadde gått ann å registrert bilen? eventuelt hvor mye det hadde kostet. Leser du posten så står det der.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tha sims Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Sorry.. Et spm. som ikke er besvart i denne posten er. Siden denne bilen er en 1991 mod skal det ikke betales avgift for økt hester. Hvordan blir det når bilen er importert i 2005? Må man betale for økt hester da? Siter Dere får ikke signaturen min.. jeg er altfor famous sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Sorry.. Et spm. som ikke er besvart i denne posten er. Siden denne bilen er en 1991 mod skal det ikke betales avgift for økt hester. Hvordan blir det når bilen er importert i 2005? Må man betale for økt hester da? Ja det må man betale. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg