Cchris Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 ser dårlig ut........ :( jeg får ikke kjøpt den jeg trenger så foreløpig kun elementet. OK.. da får jeg tenke litt på det. For du er ikke villig til å kjøpe tinga av meg? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 OK.. da får jeg tenke litt på det. For du er ikke villig til å kjøpe tinga av meg? lite penger her igården :( Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 lite penger her igården :( Hehe.. okey.. Da venter jeg litt før vi evt. gjør en handel om det er greit? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Hehe.. okey.. Da venter jeg litt før vi evt. gjør en handel om det er greit? Ja da :) Jeg vil ha skjørt (de er komplette? husker ikke) breddere og spoilern. Hva du vil ha er noe anna :P tenk på det... jeg kan sikkert fikse noe :) Er det vanskelig å montere skjørtene forresten? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Ja da :) Jeg vil ha skjørt (de er komplette? husker ikke) breddere og spoilern. Hva du vil ha er noe anna :P tenk på det... jeg kan sikkert fikse noe :) Er det vanskelig å montere skjørtene forresten? De er nesten komplett dvs. mangler et deksel på hver hver av dem. Kan da ikke koste all verden å få tak i to nye/ brukte? Bredderne er fine og hele. Spoilern er hvit, men med litt lakk, så blir det bra. Uansett så mener jeg at det er bedre med skjørt enn uten. hehe, men det er min mening! Trur det skal være greit å montere de, selv om jeg ikke har gjort det før. Har bare demontert.. hehe Det jeg virkelig trenger er en forsterker. Det hadde vært knall! notin Se hva du får til, så skal jeg tenke litt på det jeg også. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg