Gå til innhold

Hvor mye kan jeg ta igjen for dette?

Ranger emnet

PerryZaphire

Anbefalte innlegg

begynner å bli lei bilstereo nå så vurderer å kvitte meg med alt utenom spillern min som jeg er så altfor glad i....

Det er følgende:

1 stk. Profile California AP2000 forsterker. link: http://www.profileusa.com/products_amps_ap.cfm

1 stk. Rockford 120.2 forsterker.

2 stk. Rockford Punch P2 12" (P212S4) link:

http://www.rockfordfosgate.com/products/ez2rockford/ModelInfo/ModelInfo.asp?ItemKey=10065592&CategoryDesc=Punch%20Subwoofer

2stk. Phoenix Gold 6" woofer

2 stk. Soundstream Xact 4" midrange

2 stk. MA audio diskanter.

2stk. Pioneer TS6910 6x9

1 stk. 100amp. automat sikring.

div. kabler.

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke int. i å bytte i noe?

Har lyst til å bytte bort både bil og anlegg :P

Hva har du ? intr. jeg :)

Kan godt byttes mot anlegg også... jeg har lyst på en GOD 4 kanaler og kondis.

Begynner å bli lei alt styret med subber og stor større størst forsterker :) så nå skal jeg ha forsterker, spiller og høytalere... ikke noe mere.... må begynne å bruke penger på bilen istedenfor sombrero

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er intressert i en av disse tre tinga:

1 stk. Profile California AP2000 forsterker

1 stk. Rockford 120.2 forsterker

2 stk. Rockford Punch P2 12" (P212S4)

Jeg har ikke så mye anlegg å bytte bort, derfor jeg er int. i dette :D

Men jeg har noe deler til golfen din. hehe

rockford forsterkern inngår i en større plan etterhvert så jeg tror jeg beholder den enn så lenge :blush planen var å se om jeg kan få nok kr igjen for hele pakka til ett nytt prosjekt uten subbere osv.

Jeg har heftig RF 4kanaler på handa og kan da kvitte meg med 120.2 forsterkern men da må jeg ha minst 3500kr for resten...

deler? har ikke en bil til meg istedenfor ? hehe.... har en som er intr. i å bytte en bil imot golfen min + anlegget.. men han bor i troms..derfor uaktuellt.

hehe jeg trenger ikke så mye igrunn... svart panser, svart bakluke, g60 plastikk, ene halvdelen til gti lippa er noe småtterier...

Ellers så kan du jo liste opp alt du har som du kan kvitte deg med ? så kan jeg evnt. se om det er noe jeg trenger :D

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel diskutert litt om dette før da jeg skulle selge div deler, men det blei ikke noe av den gangen.

Men jeg kan ramse opp ting jeg ikke trenger:

G60 breddere (fremme)

G60 Skjørter

Baklukespoiler

Sota baklykter

Kan kanskje bytte dette med en av tinga?

Lykter har jeg :)

men resten kan jeg være intr. i

må tenke bittelitt... siden jeg er usikker på golfens fremtid enda så er det vanskelig å si hvor mye jeg trenger greiene... jeg har bud på 2500 for forsterkeren som er penger jeg trenger hehe

Men jeg har også veldig lyst påå g60 plastikk... veldig veldig...

Hvor mye skulle du hatt for skjørtene bredderne og baklukespoilern i cash?

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykter har jeg :)

men resten kan jeg være intr. i

må tenke bittelitt... siden jeg er usikker på golfens fremtid enda så er det vanskelig å si hvor mye jeg trenger greiene... jeg har bud på 2500 for forsterkeren som er penger jeg trenger hehe

Men jeg har også veldig lyst påå g60 plastikk... veldig veldig...

Hvor mye skulle du hatt for skjørtene bredderne og baklukespoilern i cash?

Det veit jeg egentlig ikke.. Syns det er vanskelig å si en korrekt pris på det, men jeg er jo alltids åpen for bud på tinga. G60 plastikken trekker jo opp bilens utseende ganske bra synstes jeg ihvertfall. Kan jo tenkes den stiger bittelitt i pris hvis du skal selge den også?

Hvilken av forsterkerne snakker vi om?

Tråden om bilen min: Golf GTI G60

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det veit jeg egentlig ikke.. Syns det er vanskelig å si en korrekt pris på det, men jeg er jo alltids åpen for bud på tinga. G60 plastikken trekker jo opp bilens utseende ganske bra synstes jeg ihvertfall. Kan jo tenkes den stiger bittelitt i pris hvis du skal selge den også?

Hvilken av forsterkerne snakker vi om?

profile seff :)

RF 120.2en tviler jeg sterkt på at jeg får igjen 2500 for :P

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki... her er planen.... jeg trenger alt jeg har inntil videre... meeeen... jeg har tenkt på ett nytt prosjekt med litt ombygging av anlegget...

da har jeg 1 stk. RF p2 12" til overs :) kan vi gjøre en deal med den kanskje?

Det kan være en mulighet ja. Selv om jeg aller mest trenger forsterker. Men det kunne vært fint men en subber også. Er dette Rockford Fosgate P212S8 Punch HE serie eller Rockford Fosgate P212S4 Punch HE serie?

Tråden om bilen min: Golf GTI G60

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være en mulighet ja. Selv om jeg aller mest trenger forsterker. Men det kunne vært fint men en subber også. Er dette Rockford Fosgate P212S8 Punch HE serie eller Rockford Fosgate P212S4 Punch HE serie?

P212S4 :) titegnellerno

Denne:

http://www.rockfordfosgate.com/products/ez2rockford/ModelInfo/ModelInfo.asp?ItemKey=10065592&CategoryDesc=Punch%20Subwoofers

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider