-cardudde- Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Hey! HAr modda en Accord og en Focus, Accoreden ble jeg ferdig med på søndag og focusen idag..ble rimelig fornøyd..forsatt noob når det gjelder brushing. KOmmentarer mottas med takk:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Meget rått :D Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Nok en gang, head-up displayet er FEIL VEI!:p Ikke såå høy kvalitet, legg på mer skygge og refleksjoner.. så blir det bra X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 jeg klarer ikke brushe ett skjørt på den tiden du lager 4biler..... hvilket burde fortelle deg at du bruker for lite tid..... se breddingen på accorden, synes du den ser BRA ut ? denne gadd jeg aldri gjøre ferdi, men se breddingen, jeg mener den er bra. og....se MSpeed, glacius osv sine biler...du må være mer kritisk og ikke bare spy ut bilder... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Expl0rer^ Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 sorry leste feil :D beklager Siter <sierra 3 dørs , 2.0 cl > Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Eh, du er klar over at det var en WIP en gang og ikke en ferdig bil? Eller prøvde du bare og kødde litt?? Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg