Kim_R Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Hei. Lurer nå på en noen ting her. hehe. Pr. i dag har jeg 2stk JBL GTiè på 700wRMS pr.subb, i portet kasse. De drives av en Rockford Fosgate 1501BD. Kjører den da ned i 1,5ohm grunnet att subbene er på 6ohm pr. spole. D.v.s: 3ohm pr. subb og da 1,5ohm sammen. Det jeg nå lurer på er hvordan 2xInfinity KAPPA Perfect 12VQ vil spille i en lukket kasse hviss de drives av denne Rockford Fosgate 1501BD`N i forhold til JBLene? De spiller MYE renere og mere presist går jeg ut i fra men hvordan blir trøkket i forhold? Mvh Kim Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Vet ikke åssen JBL'en spiller, men jeg har brukt Infinity KP 10.1 selv, og har spillt over 140dB med de hvertfall. I en sierra og 28 liters porta kasser.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg