El_diablo Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Kompis av meg er på jakt etter en nyere "brødskivebil" av typen caddy, berling osv... Er egentlig jap. fan jeg da, så jeg anbefalte yaris verso. Hvor bra er egentlig en slik caddy? Han har ikke cash til nyere enn 99. 1,9 TDI høres ut som et fornuftig valg. Går vel kanskje godt også? Hvordan er kjøreegenskapene og plassen inne i bilen? Er jo vanlig at en sitter litt dumt pga veggen bak ryggen. Hvordan er kvaliteten? Finnes det noen tester av denne bilen? Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leddy Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 har aldri kjørt tdi'n men L-kjører mye i en sliten 1,4. må sies at interiøret er spartansk, og man glir kjøat ut av de harde, vonde stolene :) :rolleyes: Siter Ring-fan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg