rogerbakken Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 hei. Jeg er en gutt på 17 år og har fått tak i en audi 80 gls. 81mod. skal ikke gjøre så veldig mye med den men ta det lille rusta som er å fiks her og der. jeg har ikke noe jobb så har ikke noe spesielt med intekter så gjør det jeg har rå til. :) :rolleyes: bilder kommer etterhvert.! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerbakken Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 bilder kommer i midten av uka eller før... må fremkalle de(har ikke digitalkamera!!!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 heisann, høres bra ut selv om det ikke blir noe ekstreme greier:) lykke til videre med prosjektet:D btw; veit hvordan det er uten fast inntekt;) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerbakken Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 heisann, høres bra ut selv om det ikke blir noe ekstreme greier:)lykke til videre med prosjektet:D btw; veit hvordan det er uten fast inntekt;) jo takk for det neonmuffler! ja det er ikke greit uten fast inntekt nei..! men får intekter tl sommerferien så da blir det nok fart på sakene ja...! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerbakken Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 på tide med en oppdatering!!! har pussa en del rust, demontert en del på bilen. og litt diverse småting :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 :pics Bilder av 80....Audi 80 er go biler det Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerbakken Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 :pics Bilder av 80....Audi 80 er go biler det ja det kommer bilder snart håper jeg!!!! :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg