jaffa Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Jeg skal selge min Ford sierra.... Den er is-blå, har takluke, lite rust. dette er en 84 modell. fin innvendig, mangler lommen på døren på førerside. ventil tettinger bør skiftes. bilen har gått ca.295k. EU-godkjent på april 02. Bilen har sotede baklykter, blinklys på sidene og blinklys framme. Pris ca. 10000kr eller eventuelt bytte i billigere EU-godkjent bil. mld meg priv da vell. Siter JaFFaMan is in tha house!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 ska du sælla goingen ja!kjøp peugeot i stede kanksje???he he... Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaffa Skrevet Mars 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Faaan e d berre dæ ja.... trudd no kaskje at nånn va interessert æ da!!!! Siter JaFFaMan is in tha house!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 det er bare meg igjen! lurtdæ din jævla same!!he he kor har vi hørt d hæn tiliar tru?? Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg