mighty Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Jeg lurer på om det er noen firmaer i Norge/Sverige som driver med import av biler fra USA. Jeg tenkte på en mazda Rx7 fd3... Jeg vil helst ikke ha en bil fra japan pga rattet på høyresiden, også har jeg lagt merke til at svært mange av Rx7'ene fra USA har skinn. Jeg har prøvd å lete, men har ikke greid å finne noe.. Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 http://www.magnum.no Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gondl3n Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 hehe digg du får levert bilen på nærmeste postkontor :P 30kr pr kilo Siter Tips til div styling osv til Sierra 2dørs, 2.0l. Alt av tips mottas med takk. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg