slayer Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Hvordan skal man egentlig vaske ruter som det er lagt solfilm på? Vil helst ikke ødelegge alt for mye.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Jeg har brukt Jif universal, fungerer veldig greit, men så har jeg skikkelig film, vet ikke hvordan det vil reagere på f.eks biltema film o.l. Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Jeg har vasket med på JIF universal og vanlig spylervæske uten at det har vært noe problem. Skikkelig film dette også da. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Jeg også har skikkelig film, Riis bilglass sto for jobben. Er microfiberklut en lur ting å bruke også? Denne er vel ganske myk og fin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Jepp, det bør funke fint, eller papir a la Lambi/Torky etc, det pleier jeg å bruke i hvertfall. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 har selv skikkelig soting ifra riss bilglass... har faktisk brukt sånn armor all vindus rens og jif universal som de andre her... ikke noen problemer med det ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Jeg bruker en genial skumrens som heter Foam7 Ingen skjolder og et perfekt resultat. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Jeg bruker en genial skumrens som heter Foam7 Ingen skjolder og et perfekt resultat. Hvor får du tak i den? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg