-cardudde- Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Holdt på med denne en stund nå:) Hva syntes dere? Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 større bilde;) ser ingen detaljer nå... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 større bilde;) ser ingen detaljer nå... hm, er nok photobucket som krymper de:) vent litt..skal laste de opp på imageshack Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Update, ny bakgrunn og nye felger:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 bruk http://www.imageshack.ws og IKKE photobucket! plz! Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Ingen som skal kommentere chopen? :rolleyes: Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Vell, de musklene var ikke akkurat de beste du har laget :) Men men... Enkelt og greit: Ikke det beste fra din side sombrero Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Minna mye om en Civic fra digimods, men ellers litt kul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg