-cardudde- Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Hey! Har prøvd meg på å brushe mitt eget styling kit..ble fornøyd.. tips til hva som kan forbedres? Skal fikse mer på den, felger osv.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 hva med noen former på det skjørtet, er flatt som bare det !! og bakfangeren kan ikke gå ned under hjulet, funker dårlig med tanke på fjæring og at bilen faktisk skal kunne kjøres.... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Bra start det der! :) Noe i samme dur som jeg lager ;) Hehehe... Men det er lurt å høre på Nedi når det gjelder brushing :D Keep up the work! sombrero Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 hva med noen former på det skjørtet, er flatt som bare det !!og bakfangeren kan ikke gå ned under hjulet, funker dårlig med tanke på fjæring og at bilen faktisk skal kunne kjøres.... går vel ikke UNDER hjulet?, dessuten sa han at han skulle ha felger, sikekrt større Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg