andrej1 Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Den synes jeg faktisk var utrolig pen Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Pen og pen... :hondakick Bilen til NoLimit er 100 x penere... men det er min mening :wave Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Fin bil... En annen grill så er jeg med jeg... :D Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 kongebil!! noen som har mailen til eieren<? jeg vil ha felgene hans Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Fin Civic, men den trenger mer senk bak! Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Er denne bilen solgt bort fra hamar nå? Hvem eier den isåfall? 1.4is? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 den går på hamar fortsatt... Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 den går på hamar fortsatt... ja oki.. Er det en 1.4is dette her eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Hva med denne? Vtec med turbo! :) *Bildet er hentet fra http://www.overladning.net* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Hva med denne? Vtec med turbo! :) *Bildet er hentet fra http://www.overladning.net* Den der tror jeg at jeg lå bak i Elverum før idag, da jeg var på vei til trysil.. helt lik i hvertfall! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Den der tror jeg at jeg lå bak i Elverum før idag, da jeg var på vei til trysil.. helt lik i hvertfall! Stemmer nok det, den går i Elverum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Hva med denne? Vtec med turbo! :) *Bildet er hentet fra http://www.overladning.net* Ikke bare Vtec med turbo.. men VTi med turbo! :D Ja takk! :scared Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 den var svart med chrom dekor i fjor.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 vil nå påstå at den bilen som er posta først i denna tråden er mye penere enn den siste civic'n her.. den takvingen der er jo rett og slett forjævlig.. den første bilen fortjener motor som matcher utseendet og skivebremser bak ;P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Stemmer nok det, den går i Elverum. la godt merke til den ass.. :D PEEEN! pen farge og! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg