Gå til innhold

Firmaforum på bilforumet.net

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

skjønner ikke helt hvorfor dere skal ha betalt for dette, ingen andre forum jeg har sett tar betalt.... men men, jeg har ikke no firma så jeg gir faen :)

 

Ingen andre forum er så store som dette og har så store utgifter :)

 

BF koster ca 100.000 året. Og ekspanderer :)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Men.. en ting jeg ikke helt får med meg er hvorfor det er snakk om 2 nye servere i året?

Greit at jeg aldri har holdt på i den skalaen som dere gjør her, men legger du 60 lapper i en server så holder den i flere år, muligens kun med litt små oppdateringer.. 2 servere i året høres hvertfall ut som en waste med penger så da skjønner jeg at dere bruker mye i året...

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men.. en ting jeg ikke helt får med meg er hvorfor det er snakk om 2 nye servere i året?

Greit at jeg aldri har holdt på i den skalaen som dere gjør her, men legger du 60 lapper i en server så holder den i flere år, muligens kun med litt små oppdateringer.. 2 servere i året høres hvertfall ut som en waste med penger så da skjønner jeg at dere bruker mye i året...

 

det er fordi at forumet vokser så veldig mye fra år til år.

så serverne blir overbelastet til slutt fordi dem ikke klarer å behandle all trafikken.

i mai hadde vi 318 GB i trafikk....i ren tekst!

det sier litt om hvor stort det er.

vi må også ha gode stabile servere fordi vi har firmaer som betaler for annonsering her.

lite gunstig at forumet har mye nedetid da.

jeg kan garantere deg at det ikke er waste med penger.

men jeg forstår at det høres helt sykt ut hvis man eks bare har en liten hjemmeside på 10mb fra home.no sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis en kjeks så blir alt så bra! Det nytter ikke å fornærme bilforumets brukere med det sprøytet der,

om du vil at det skal koste så mye så gjør du det, men god folkeskikk er dessverre noe du ikke får kjøpt.

 

T t t tog du den?

 

jeg skulle jo selvfølgelig ønsket at det kostet mindre.

det er vel noe alle ønsker med utgiftene sine????

om du ble fornærmet, så er det beklagelig, sannheten kan være tung og fronte noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår