Gå til innhold

Ford Mondeo stv.

Ranger emnet


AudioX

Anbefalte innlegg

ettersom eg bor på toppe i åsane har til tider sett en ganske fet Ford Mondeo stv av gasnke ny modell! noen som vet noe om denne og hvem som kjører den!? :rolleyes:

 

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=56948&page=4&pp=15

 

 

Skroll litt ned der, noen bilder du kjenner igjen kanskje?

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
He he... Takk. Det var litt snodig hinn dagen. Da vi kjørte på motorveien kom det en motorsykkel opp på siden av oss som så noe voldsomt på bilen. Var spesielt interissert i fronten. Det var morsomt. Jeg begynner å bli fornøyd med den må bare få ordnet til hekkskjørtet.

 

 

skjønner godt at han så etter den...så dere i toppe tunellen i dag og...både ford'en og volvo'en...men kan det stemme at volvoen ikke hadde front?? eller var det synsbedrag fra min side?? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner godt at han så etter den...så dere i toppe tunellen i dag og...både ford'en og volvo'en...men kan det stemme at volvoen ikke hadde front?? eller var det synsbedrag fra min side?? :rolleyes:

Det stemmer det. Volvoen skulle på verksted å for å skifte traversen og for å gjøre det lettere for han som skal gjøre det tok jeg av frontfangeren (av erfaring er det det letteste) siden den er så sinnsykt dyp. Volvoen kommer du til å se mye framover nå når den er fikset og godkjent!!! :wave

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer det. Volvoen skulle på verksted å for å skifte traversen og for å gjøre det lettere for han som skal gjøre det tok jeg av frontfangeren (av erfaring er det det letteste) siden den er så sinnsykt dyp. Volvoen kommer du til å se mye framover nå når den er fikset og godkjent!!! :wave

 

håper å få sett den framover...digger den volvoen så sinnsykt!! :) kommer sikkert til å treffe deg av og til på salhus veien, i ny og ne hvertfall...var det ikke snakk om at det skulle komme turbo motor iden?? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Når kommer det større felger da?

 

Ka med å lakke lister og dørhåndtak i bilens farge?

Hadde håpet på større felger i løpet av sommeren men det er ikke bare bare når vi bygger hus og jeg holder på å få Volvoen på veien igjen også.

Når det gjelder dørhåndtaker og lister så regner jeg med å få de lakket når bilen skal inn på Kverneland i september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår