1602_Racing Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Hvor skal man lete om man ønsker å kjøpe en venstrertyrt ae86? :rolleyes: Siter 1975 bmw 1602. One mean racing machine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superburner Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 danmark går ann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Hei. Man kan søke på bilforumet.net etter tråder hvor dette er tatt opp før. Der står det mange bra tips. Lykke til. mvh Bare ved å sette in ae86 i søkefeltet, så fikk jeg mange hits. Blant annet denne Link ...føler meg som en skikklig data-nerd som klarte det der - NOT! Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Jaja... Jeg tror jeg tar og lager en stooooor infopost om ae86 nå jeg.. ser ut som det trengs.. Edit: Velkommen til forumet 1602 :) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg