spurv Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Heisann. Jegh ar en Passat 1.8T 99modell. Vet at forstillinga er litt berykta her, men kan det være noe annent? Når jeg svinger til høyre ifra jeg f.eks triller litt forsiktig inne på en p-plass eller noe, så knirker det litt i høyre side på bilen. Bærebruene på denne bilen er skiftet i 2003 (80000km, nå har den runda 125000). Og den var inne til miniservice i januar, uten at de har gjort noe der. Jeg er ny eier av bilen da :). Styringa er også helt topp, er bare lyden som er der litt liksom :). Men er kanskje slik med store og tunge biler. Jeg stoorkoser meg iallefall på veien nå :). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimrodh Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 er vel ikke noe annet og skylde på enn den berykta multiknirk forstillinga det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 slutt å klag, det knirker i min 89 mod også :) Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Det er nedre fremre bærearmer som knirker. Er ikke bære bru på denne. Siter __ ____ \\_/_|__\__ =|(o)_|_(o)_\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg