keirn Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Ok.. Denne motoren er som ny, den er komplett med ledningsnett, G-lader, starter og dynamo. Har stått innendørs i varm kjeller i 9 år, har vært dratt rundt jevnlig hele tiden. Dette må jo være gull for noen som har en løen motor i en ellers fin bil, kommer opprinnelig fra en Passat G60 Syncro 90 mod som endte i en fjellvegg i Norrbotten. Gi meg ett seriøst og overveid bud så skal jeg vurdere å selge den. keirn@online.no Den har altså ikke gått mer enn 5479 km !! Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet Mars 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Bilde på instrument vedlagt Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Kunne vært litt interessant siden min 16v motor ikke er lav kompresjon uansett. Har du noe sånn ca pris på motoren? Den er komplett med innsprut og alt?' Girkasse? Hva annet trenger jeg da for å bygge om fra 16v til G60? Har du bilder av selve motoren osv? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Jonte: var org. motor du hadde llikevel??? Fin motor det her om km standen stemmer, er verdt en 20k kan jg tenke meg. er ikke noe som er bedre enn ny orginal motor!! Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by G60Turbo Jonte: var org. motor du hadde llikevel??? Fin motor det her om km standen stemmer, er verdt en 20k kan jg tenke meg. er ikke noe som er bedre enn ny orginal motor!! Dessverre. Det svinet jeg kjøpte av har lurt meg. Så jeg må ta det opp med han. Så jeg må enten la være å overlade eller skifte motor, eller rett og slett bare kjøpe meg ny bil. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Bare å sette inn 8v stempel, men det vet du vel???? Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet Mars 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Kommer an på om du vil ha maskinen med eller uten Kompressor. Med kompressor so vil jeg ha 35000 for den, uten kan jeg slippe den for 22000. Om du skal bygge om til 16V med fks turbo så ville jeg brukt noen S4 stempel eller lignende, bare så lenge det kommer fra en bil med 4 V pr syl. Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 da tror jg jg hadde kjøpt en 1.8t........ MYE billigere!!!! og bedre! Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet Mars 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by G60Turbo da tror jg jg hadde kjøpt en 1.8t........ MYE billigere!!!! og bedre! Vel .. det er det delte meninger om, og dessuten så er det vel fremst noen med behov av en AKKURAT slik motor som er i målgruppen min. Uansett så har maskina stått trygt der den gjør i 9 år og kan sikkert stå der like lenge til for alt jeg vet. En ting er sikkert, når en eller annen bestemmer sog for å renovere opp en fks Corre eller Golf til nystand, så kommer den maskinen til nytte :) Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Skjønner.... mange som ikke kan skru, men som har penger.... fin målgruppe det! du har ikke no turbo liggende du som driver litt me "trimming"? jakter på T3 Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by Jonte Dessverre. Det svinet jeg kjøpte av har lurt meg. Så jeg må ta det opp med han. Så jeg må enten la være å overlade eller skifte motor, eller rett og slett bare kjøpe meg ny bil. Det var jo litt kjipt da :( men du kan jo senke kompresjonen med 2 toppakninger da, litt jalla men det funker hvis du ikke skal lade så jævlig mye ;) Står noe her om hvilken deler man trenger for G6016V motor: http://www.bahnbrenner.com/bbmservices/16v.html Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet Mars 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by G60Turbo Skjønner.... mange som ikke kan skru, men som har penger.... fin målgruppe det! du har ikke no turbo liggende du som driver litt me "trimming"? jakter på T3 Uhm, det eneste jeg har akkurat for øyeblikket er nye td04 fra hasibashi Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg